torsdag 16. februar 2017

1.Krøn 1

Jeg har tenkt i det siste at jeg i hvert kapittel jeg kommenterer, skal finne noe jeg kan reflektere litt ekstra over i løpet av dagen. Men i dagens kapittel er det bare navn, så jeg må innrømme at jeg bare skummer igjennom. Det er jo helt umulig å huske alle disse navnene. Men likevel greit å vite at de står der. Så har jeg i det minste sett dem. 

Det var forresten ett navn som jeg måtte smile litt ekstra av. Om jeg kommer til å huske det skal jeg ikke påstå, men det ligna da på et navn vi kjenner....?
Det var en av høvdingene som het Oholibama :-D Kanskje en slektning til ... Obama...?

Navnene som er nevnt her, er først fra Adams ætt, så Abrahams ætt og til slutt konger og høvdinger i Edom.

Om jeg skulle reflektere over noe i dag, så kunne det jo være min ætt. Å be for dem i dag :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar